Kan inte somna...

Har legat i sängen i en timme nu och bara stirrat upp i taket kan inte somna har så jävla ont i axeln,
Och den där skiten voltaren T som den där mupp läkarn skrev ut funkar ju inte för fem jävla öre!!!
så jag käkade två citadon men de funkar inte heller har så sjuk ont så måste gå till läkarn igen vilket jag inte har nån större lust med känns lixom lite fel att betala nån för att den ska hitta fel på en :S
Och har ingen lust att stiga upp klockan sju på morgonen för att sedan ta mig till vårdcentralen vid åta för att sen få sitta där i tre timmar för att de är 50 idioter som har blödigt lite näsblod eller är lite täpta i näsan och där av tror att dom är döende...
Hypokondriska idioter!



Sen säger jag inte att alla som är där är hypokondriska idioter men en hel del av dom är nog de iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0