Fisk

På lunchen i dag vart jag tvugen att käka fisk vilket enligt mig inte är smarrigt för fem jävla öre...
kom till resturangen såg att dom endast serverade fisk den dagen...
satill dom jag joba med fuck de här jag går och klipper en pizza istället men då kom idioten som serverade och sa att nej nej gör inte de fisken är jätte god och som ett extra plus så blir man smart av de också, så jag bestämde mig för att käka den där jävla fisk jävel.
FISK JÄVEL SMAKA HELVETE!!!
OCH FAN INTE SMARTARE FÖR FEM JÄVLA ÖRE!!!
Hatar idioten som övertala mig till att käka fisk....
men nu kan ni dra åt helvete för nu ska jag duscha!

Kommentarer
Postat av: annica

fisk är det vidrigaste som finns!

2008-12-10 @ 08:56:07
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0