Helt död

Ligger i sängen och glor film är helt död känner mig helt borta...
och hålller på att få psykbryt på farshan för han har fått nåt cpryck att de måste julpyntas så nu håller han på att julpyntar som en galning och damsuger och fan vet allt va han syslar med men han gör de fan inte tyst så de känns som om min skalle ska sprängas snart blir fan galen på han...
Va nere på apoteket lite tidigare i dag för att köpa nässpry som gör att man inte är täpt i näsan eller att man e rinig i näsan och jag har ingen anning om hur dn ser ut eller vad fan den heter så då frågar jag nån mupp som jobba där och fick stå där inne i säkert en halv timme innnan puckot hade hittat dne när han väll kom fram med den till mig ville jag bara slita ner han i golvet och fråga om han åkt till kina och köpt den till mig men kännde att jag va för trött för de men fan han gjorde min dag enu värre fan hatar mäniskor som inte kan sitt jobb eller kan sitt jobb men är latare än helvte så allt tar hundra år för dom att göra de :@ Fan nu vart jag irriterad igen för att jag tänkte på de...
Men är det nån som vet nån bra film eller???
Men nu kan ni dra åt helvete

Kommentarer
Postat av: b

HAHAHA du har fått en länk i min blogg:D gför att ja e så snäll :D

2008-12-03 @ 17:00:10
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0