Sluta röka

Jag sitter å funderar på att sluta röka efter helgen men de känns så jävla jobbigt men är fan ett måste om jag ska fortsätta tränna som nu för känns fan som om hjärtat ska hoppa ur kroppen på mig och jag behöver ju inte röka för jag snusar och röker som de är nu eller när jag blir förbannad behöver jag röka för slår jag sönder saker...
men känns endå jobbigt att behöva sluta efter helgen så funderar på att ha som nyårslöfte att sluta röka men nackdelen med de är att man alltid bryter sina nyårs löften tror fan aldrig jag har hållt ett nyårs löfte...
tror nyårslöften är till för att man ska gå in i de nya året med en bra känsla så man inte börjar de med ångest men efter några veckar har ju ändå 95% av befolkningen brytit alla sina löften så hajar igentligen inte meningen med de där...
men nu kan ni dra åt helvete för nu ska jag koka en kopp caffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0