Scarification

Kunde inte somna och lågg i sängen och fundera lite på vad jag skulle gadda min andra arm för en av ska jag köra den 18 nu så men nu måste jag bara komma på vad jag ska göra med den andra men men när jag låg och fundera kom jag och tänka på scarification och tänkte de kunde j va rätt balt så funderar på om jag ska göra två kors på varsit skulder bland...
men iaf så jag sökte på google och märkte att de fanns tusen olika metoder för att göra scarification jag trodde att de fanns typ scarification och branding och inge mer men tydligen inte men nu har bestämt mig för att göra skinpeeling vilket i princip är att man tar en skapel skär ut konturen av bilden sen skär du 5-20 mm brevid de snittet sen så skalperar du bort de som är melan dom snitten...
så nu är de bara booka tid som gäller men har bara hittat en som utför scarification och han har sin studio i gbg smått irriterande men kan va kul med en utflykt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0