Jag har blivit fuckad i huvet

Den här jävla HOR sjukskrivningen har förstört mitt liv har blivit dum i huvet av den!!!!!
Blir fan aldrig hungrig sover inget på nätterna har börjat kollat på skit serier på tv läsar boken snabba cash, och de är ju de absolut värsta med de hella jag läser boken snabba cash!!!!
Hela jävla boken är ett skämt, killen som har skrivit den skriver ju som en fucking jävla kuksugande fem åring...
Vilket även jag gör men jag kallar mig fan inte en förfatare eller får betalt för att skriva heller!!!
Killen skriver ju för fan boken som om han satt och och berätta en historia för polarn över msn!!!!!!!!!!!!!
Och de värsta med de hella att jag nästan tycker boken är bra eller tycker ingentligen att den suger men kan inte sluta läsa skiten fan jävla helvete har blivit helt jävla sjuk i huvet!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA JAG ÄLSKAR DIG

2008-09-04 @ 19:53:07
Postat av: Anonym

mm nåt fel är de ju typ skev blick på samhället gör som resten anpassa dig och bli inkompetent!

2008-09-04 @ 20:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0