Snorunge

Gick igenom centrum i dag och då kommer de fram en snorunge på ca 13 bast och frågar om jag har en cigg?
Jag säger nej de är du alldeles för liten för och går vidare och då skriker han efter mig FÖR LITEN SKULLE JU KNOCKA DIG LÄTT HORUNGE!!!
Jag höll på att dö visste inte om jag skulle vända mig om och ge han en lavet så han flögg ner i marken eller om jag skulle skratta...
killen va lixom 1.10 hög och vägde kanske 30 kg hur fan kan man gå runt och säga sånna saker då?
han måste ju vart självmords benägen eller nåt!
Men nu kan ni dra åt helvete

Kommentarer
Postat av: bells

a jag tönt .. du e tönt och vi e nästan grannar nu ;D

2009-04-06 @ 13:33:00
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: maria

haha Johan du är också bara 1,10 hög och väger 30kg :D

2009-04-17 @ 15:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0