Jag hatar de här!!!

Har en trasig axel som ska oppereras på tisdag...
Men träffa läkarn för ca 3 månader sen och då tala han om för mig att jag inte ska jobba inte supa för då finns de en risk att axeln förrväras och de inte går att opperera...
Jag har både krökat och jobbat men va tillbaka där i torsdags för dom skulle rönka axeln och så och efter att ha gjort de snacka jag med läkarn samtidigt som han kolla på rönken bilderna...
Han såg ju själv klart att jag hade jobbat och så på axeln så då fick jag strikta order att jag inte får anstränga mig den här helgen...
vilket har gjort den här fucking hor helgen till en av den tråckigaste helgerna i ela mitt jävla liv

Kommentarer
Postat av: bell

jag hade ångest :D

2009-03-01 @ 00:58:49
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0