Jag hatar läkare

Har sjuk ont i ögat fråga mig inte varför och de syns inte nåt heller jävligt irriterande men iaf efter att jag knappt kunnit sova i natt gick jag till läkarn i morse,
idioten titta lite i ögat på mig humma lite och så sen kollar han på mig och frågar om jag verkligen har ont?
Va e de för jävla knakarkare klart som fan att jag har ont om jag går till en läkare :@
men kunde ju inte kalla han knarkare enu så sa bara lite sarkastiskt att nej jag har inte ont jag bara trivs i ditt sällskap de är därför jag ställer mig utan för en vårdcentral klockan sju på morgonen bland massa gamlingar?
han haja att jag vart irriterad så han kollade på ögat igen men sa att jag hittar inget...
jag är två milimeter från att slå av han skallen men säger istället att skicka en remiss till en ögon läkare så nån med kompetens kan kolla på de...
han vart skit nöjd och tyckte de va en jätte bra ide!!!
men bad självklart om medecin eller nåt som gör att de gör mindre ont så han skrev ut nån sorts jävla ögon droppar och vadå ska göra mindra ont känns ju som jag häller ner syra i ögat på mig....
Jag hatar läkare inkompetente idioter som i unga dar tyckte de va så kul att dom skulle bli läkare göra en skilnad här i världen hjälpa andra men efter fem år insåg dom också att de är meningslöst och då vart dom bittra värdelösa och fullständigt hjärn döda...
men nu kan nu dra åt helvete

Kommentarer
Postat av: ketty

Haha, din blogg gjorde min dag. positiva klubben^^

2009-02-21 @ 13:07:35
URL: http://kajthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0