Idioter

Va och skulle köpe en bok för några dagar sen men hittade inte boken jag ville ha i deras hyllor så frågar nån idiot som jobbar där om dom har Richard Dawkins - Illusionen om gud och idioten svarar jag vi har i princip alla böker här...
så då bad jag han gå och hämta den och att de skulle vara den inbundna boken och inte en pocket bok
efter tio minuter kommer idioten till baka med en bok en pocket bok och fel jävla bok desutom och då tallar jag om för han att de är fel bok och att de är en pocket bok och att jag ville ha en inbunden bok han ber så hemskt mycket om ursäkt och går och hämtar en annan bok den här gången va boken viserligen inbunden men de va fortfarande helt fel jävla bok...
kände att jag började bli jävligt irriterad på den här inkompetenta idioten men iaf han springer i vägg hämtar en ny bok vilken va rätt förutom de faktum att den va i pocket form då brast de i mig så börjar säga hur dum i huvet han e och hur inkompetent och efterbliven han är att han föräldrar måste skämmas över han hur patetsikt litet liv han har osv och efter att stått och tala om för han vilken idiot han är i fem minuter kom den är rätt söt tjej som också jobba där med rätt bok...
förstår inte hur svårt de kan vara att bara göra saker rätt visst att man kan göra fel en gång men andra gången då ska man få veta de också tredje gången då ska man fan byta jobb asså
hatar alla desa inkompetenta idioter som jobbar med saker som dom inte klarar av och bara göra allt så jävla mycket jobbigare för alla andra....
Boken Illusionen om gud va jävligt bra :D
men nu akn ni dra åt helvete

Kommentarer
Postat av: retard

Du skulle slagit boken i huvudet på han så skulle han få känna på vad som var inbundet och inte :D

2009-01-22 @ 23:35:26
Postat av: Anonym

fyfan illusionen om gud är lätt den bästa boken, dumma jävla idioter som ens kan tro på sån skit

2009-08-26 @ 18:42:08
URL: http://vadsaduatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0