Tattoo

Polarn ringde och bad mig foto mina gaddningar för att han sen skulle ställa massa frågor om hur folk reagerar när dom märker att jag har massa gaddingar nåt jävla skol grej han höll på med?
fattar dock nte varför han valde mig finns fan folk som har 10ggr mer bläck på kroppen än jag men men...
och efter som jag inte har nåt liv för tillfälet och håller på att dö för att jag har så jävla tråckigt tänkte jag lägga ut bilderna här så jag har nåt att göra i ca 3 min :)


Bilder på min arm...


de jag har på magen

Den jag har på halsen/nacken och lite av den jag har på bröster

sen har jag några fler på andra armen å bennen å så men palla inte lägga upp fler...

men nu kan ni dra åt helvete

Kommentarer
Postat av: kristina

fett fint :)

2009-03-10 @ 19:04:12
URL: http://jagheterkristina.blogg.se/
Postat av: Anonym

MINA fina läppar =)

2009-03-10 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0