Människor!

Jag gillar alla dom här människorna som hatar mig så innerligt och verkligen lägger ner tid på att förklara hur dum i huvudet jag är och hur sjuk jag är när jag klagar på idioter som tex vegetarianer folk som inte kan sina jobb osv.
De jag gillar mest med dom är att dom gör samma sak!
Dom gör sina små kommentarer om vilken idiot jag är och vilket cp osv, ERA FUCKING DÅRRAR NI GÖR SAMMA SAK SOM JAG!!!
så hur fan kan ni klaga över de?
jag menar jag hatar folk som stör mig och jag klagar på dom precis som ni gör på mig!
De är inte speciellt smart att kasta sten i ett glas hus eller kasta pil i gummi båt...
FUCK OFF

Kommentarer
Postat av: maria

:)

2010-02-19 @ 23:21:36
URL: http://santamariaa.blogg.se/
Postat av: DU ÄR ETT CP :D

Du är ett cp !



Du kan inte Stava x)



2010-08-30 @ 08:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0