Telefon försäljare!

Telefon försäljare eller vad fan dom kallas, dom här idioterna som står i olika gallerior från tex, tele2 telenor och alla andra jävla telefonbolag!
idioter som försöker lura på en massa skit telefoner!
Jag hatar dom jävlarna jag vill slå av käken på dom så jag slipper lyssna på deras jävla snack!
De värsta är att man kan inte trevligt säga att nej de är bra jag har redan en telefon och jag är jätte nöjd!
Då börjar dom surra om massa olika abonnemangs former och gud vet inte vad!
Tänkte fan slita ner en av dom där jävlarna i marken i dag!
Idioten står och försöker lura i min syrra att köpa nån jävla skit sony ericsson telefon och hon försöker förklara för den här idioten att enda telefonen hon tänker köpa är en iphone!
och då vågar den här dårren påstå att den där jävla skit telefonen han försökte lura på henne va bättre än iphone?
så vart tvungen att säga, DIN JÄVLA IDIOT JÄVEL IPHONE HAR BLIVIT UTNÄMND TILL DEN BÄSTA TELEFONEN VARJE ÅR SEN DEN KOM!!!!!!!!!
och då ska den här knarkarn börja diskutera de!
tur att syster va där annars hade jag nog kastat han genom ett fönster!
Fan era jävla muppar inse nej är nej och dra åt helvete sen!
Fuck off

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha x)

2010-05-13 @ 20:13:27
URL: http://gussviggo.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du verkar va jävligt ilsk av dig,

skulle aldrig orka va sådär, se lite positivt

på saker så kanske alltblir jävligt mke roligare grabben?;)

2010-07-02 @ 23:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0