Bloggar

Jag har aldrig förstått mig på folk som läser bloggar folk som spenderar timmar med att läsa om folk dom inte känner osv har alltid ansett att dom måste va hjärn döda idioter.
men nu när jag blivit sjukskriven och handikapad så har jag inte så mycket att göra om dagarna så har kollat runt lite bland bloggar läst lite va folk skriver om och har nog ändrat min uppfattning om de  där lite för fan har snubblat in på en å annan blogg som faktist har läst mer i än dom första fem meningarna och inte för att jag egentligen bryr mig utan för att personen skriver så jävla bra att jag inte kan sluta läsa, skriver på ett sätt som får den mest ointresanta sak kännas som att de är livs vicktigt de är helt sjuk hur grymma vissa är asså...
men de kanse är en på fem hundra men iaf jävligt imponerad är jag :)
men nu kan ni dra åt helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0