Vakna av att en polare ringde

Polarn ringde och väckte mig och börja med att säga: oj sov du?
jag svarar: Ja ditt cp vad vill du?
Han: hha god morgon
jag lägger på luren.
Finns de nåt värre en idioter som ringer och väcker en?
visst klockan va tolv så han räkna nog inte med att jag sov men när har får reda på de så skrattar han till och säger god morgon? vad är de för fel? DE FINNS INGA GODA MORGONAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Första timmen när man har vaknat är alltid äcklig jobbig seg och almänt onödig.
men nu kan ni dra åt helvete

Kommentarer
Postat av: Bells

HAHAH nej dem ska heta roffe .. andra vet jag ej vad en ksa heta. kom på ngt :D

2009-03-10 @ 12:45:04
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0