Lunch

Satt och käka i lung och ro så kommer de en gubbe 35-40 bast och frågar om han får slå sig ner va i princip fullsatt på resturangen så jag så självklart ja och efter en fem minuter börjar han prata med mig och jag gör allt jag kan för att han ska förstå att jag inte vill prata med han att jag skiter fullständigt i han och hans liv men han fattar inte utan fortsätter snacka på om sitt jobb sen familj och fan vet allt så till slut trötna jag själv klart och sa de att du är säkert en jätte trevlig person jag glad jätte snäll skänler pengar till röda korest har ett fadder barn och gud vet inte vad men helt seriöst jag bryr mig inte jag skiter i ditt jävla liv inge illa menat men seriöst varför i helvete skulle jag bry mig? han reste sig upp utan att säga ett ljud och satte sig vid ett annat bord...
men nu akn ni dra åt helvete 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0