Tragist

Mäniskan är bra tragist patetisk faktist... 
att folk tror att de faktum att dom har stora muskler skulle kompensera för de faktum att dom är komplet hjärn döda?
bara de faktum att dom tror de bevisar på hur jävla korkade dom är...
Och ja du har störa muskler än mig du kan slå mig för att jag säger att du är korkad,
men de bevisar ju bara att du är båda korkad som tror att de skulle göra dig ett smartare för jävla öre så även där har du bevisat att du är helt dum i huvet.
sen har jag inget i mot folk som använder våld har bara i mot folk som använder de för att du är för hjärn döda för att klara av en diskution och där av klappar till den andra personen...
men nu kan ni dra åt helvete


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0