Smärta

Har fått ett typ tränings program av sjukgymnasten för att rehabeletera axeln men har fått strika order om att jag inte får träna med vikter vilket jag tyckte va okej i typ tre dagar sen känndes de bara almänt töntigt att stå och lyfta armen utan att ens ha en vikt i den och de hjälpa ju inte att farshan förklara att jag såg ut som bög jävlarna på gymet specielt efter som jag hatar bög jävlarna på gymet efter som dom gör endå inge nytta där tar bara upp plats vilket stör mig för enligt mig ska man träna så ska man göra de hårt och ordentligt inte fjanta runt....
men iaf efter att ha blivit förolämpad av mig far och börjat förakta mig själv så vart jag ju tvugen att ta en vikt så tänkte jag börjar extremt lätt så tog en fyra kg hantel och de är nog de absolut värsta jag vart med om de gjorde så sjuk jävla ont trodde hela axeln skulle sprika på mig....
men de gjorde den inte så jag fortsatte ett tag till och nu kan jag i pricip inte röra armen...
och tycker enu sämre om mig själv för nu är jag verkligen en bög jävel som inte ens pallar fyra kg....

Kommentarer
Postat av: bells

klenis .. HAHAHAHAHHAHA ..



nej men ja har inte åkt på stryk av ngn .. ja e trött och sover dummer :D

2009-03-23 @ 13:02:07
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: bells

De e väl någon skugga eller ngt inte vet jag men stryk har ja ejfått HAHAHA såg du kommentaren jag fick efter.. mogna människor ..



hahah nej men kanske min lillebror .. yes i know sitter sömnlös just nu .

2009-03-24 @ 09:07:09
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0