HATA POSTEN!

Jag hatar den där jävla posten och deras lata jävla anställda, iq befriade jävla idioter!
Hade beställt kläder får ett sms om att dom finns att hämta på posten!
och när jag väll ha trotsat denna sjuka jävla vinter kyla och tagit mig till posten tror du dom har mitt jävla paket då?
nej eller dom har de nånstans men dom har inte hunnit fått upp alla grejer enu!
va fan är de för fel? ni öppnar nio och nu är klockan snart 12!
Sluta sitt och drick kaffe hela jävla dagarna och jobba istället era lata jävla idioter!
vad är de för fel på er?
hur fan kan ni inte ha hunnit packa upp alla grejer på 3 timmar?
Fan ville strypa ut den där jävla idioten som stod där med sitt äckliga jävla leende som om de var väll inget att dom inte hunnit med de enu!
Fuck off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0