Telenor helvete

Lyckades på nåt jävla höger göra så att telefonen vart pukkod :S
Och när jag ringer till telenor så vägrar dom ge mig den där jävla pukkoden
och säger att dom ska skicka den i nåt jävla brev, BREV? vem fan skickar brev?
Samtal.
Jag: kan du inte skicka den via mail bara?
Telenor tanten: Nej de kan jag tyvär inte göra!
Jag: Va fan hur svårt kan de va ta fram koden Tryck på siffrona på tagent bordet så att när du är klar har 
du samma kod i mailet som du har på pappret sen så trycker du på skicka.
Tror du att du klarar av de?
Telenor tanten: Nej tyvär kan inte göra de!
Jag: Varför är du hjärn död eller? alla jävlar kan väll skicka ett mail?
Telenor tanten: Nej jag är defenitift inte hjärndöd men de finns regler jag måste följa!!
(Hon lätt jävligt grinig asså)
Jag: Vadå att leva som vi gjorde på artonhundratalet och inte visste vad internet va?
Telenor tanten: Ja kanske de men nu så är de som de är du får koden på posten nån dag i veckan!!!
Jag: Jasså okej ni är uppenbarligen hjärndöda på telenor så ha en bra dag hej!!!
(KLIK)


Jävla dårar de finns asså

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa du, telenor är ju ett riktigt litet skitföretag. ringde dit för ett tag sen och fick prata med, tro det eller ej, en NEGER!!! men hallå är inte det här sverige liksom? värsta brytningen han hade. fan vad lack jag blev. jag blev så jävla förbannad så jag åkte upp till deras jävla huvudkontor. blev ju inte insläppt, tyvärr, för nån jävla fitta i receptionen vägrade öppna dörren. neger var hon också. men skit i det nu.



vad ska du göra i helgen? själv ska jag nog åka hem till somalia och hälsa på mamma :)

2008-08-23 @ 21:37:45
Postat av: Fia

Haha så jävla rätt. Hon kunde väl ha skickat det i ett mail ändå tycker man....än så sitta på sin säkert feta jävla röv o tröga sig....

Ja jag säger då det:P

2008-08-23 @ 22:16:01
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Anonym

om mobilen hade blivit stulen och personen som stal mobilen behövde puk-koden så hade det kanske inte varit så bra om telenor mailade den till hans mail. din telefon är förmodligen registrerad på din adress så därför är det säkrare att skicka koden dit. ;)

2008-08-24 @ 00:17:07
Postat av: Sabbi

coolt.. jävligt coolt ju. jag älskar negrar (till sötnosen högst upp)

2008-08-24 @ 16:12:21
URL: http://fierce.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0