Förstår inte?

Jag fattar verkligen inte vad de är för sorts mäniskor som läser den här bloggen jag förstår inte vad dom för ut av de men enda så har jag en massa besökare varje dag :S
Jag skriver i princip bara hur mycket jag avskyr saker...
Är irriterad i varje inlägg och avslutar dom alla med att ni kan dra åt helvete...
Jag kan varken skriva eller stava (Och de är en stor skilnad på att kunna skriva och att kunna stava) är ett jävla analfabet...
jag skriver bara om saker som inte berör någons liv förotum mitt då vill säga.
Jag kan bara inte förstå vad som kan vara så intresant? 
Handlar de om att ni har så brutalt värdelösa och träckiga liv att de blir intressant att läsa om mit?
och de är inte ens om mitt liv finns kanske tre ilägg här som inte handlar om hur mycket jag hatar nån eller något så igentligen handlar de bara om mitt hat mot allt och alla...
jag kan förstå visst om ån polare går in för att se vem eller vad jag hatar i dag men de är ju fan folk som läser den här bloggen som inte har den blekaste jävla anning om vem jag är, vart jag bor, vad jag syslar med men ändå så ska dom läsa skiten jag förstår bara inte varför?
viserligen förstår jag inte varför man läser nåns blogg förutom kanske dom man känner men annars så jag fattar inte....
Snälla kan inte nån där ute som läser den här bloggen förklara detta för mig snälla vill verkligen ha en förklaring till de här för de stör mig som fan eller igentligen så skiter jag i vilka som läser men de stör mig att de måste ju vara den sortens idioter utan nåt som helst liv helt hjärn döda måste dom också va pga som sagt jag skriver som ett handikap och de finns ju inget värre än att läsa nåt som är dåligt skrivet och de är just sånt folk jag avskyr inkompetena hjärn döda mäniskor...
så snälla ni hjärndöda inkompetena mäniskor förklara de här för mig varför läser ni den här jävla bloggen??
Nej nu kan ni dra åt helvete för nu ska jag kolla tv

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAHHAHAHAH fy faaan vad sööt du är ... love you =)

2008-12-10 @ 22:24:10
Postat av: towe

alla älskar å läsa en inkompitent idiot som skriver att den hatar inkompitenta idioter :D

2008-12-11 @ 13:14:02
Postat av: Emmy

asså, din blogg är typ världens bästa, och du skriver som.. jag vet inte vad. jag sitter och garvar igenom dina inlägg, jag förstår typ att du inte skriver inläggen för att va rolig,

men ändå, det är fett kul x'> hahahah

2008-12-30 @ 11:26:22
Postat av: anna

HAAHAHA EMMY XD <3

ja sitter å dör av garv vafan .

och ett gott skratt förlänger ju livet sägs dt , så tack för att du förlänger mitt liv en hel jvla massa D: <3 xD

2008-12-30 @ 14:29:31
Postat av: Emmy

ANNA <333

jag håller med min vän anna nu då :'D din blogg ärju fan ljuset i bloggvärlden. xD

2009-01-01 @ 11:49:21
Postat av: Josephine

Jag hittade just bloggen eftersom jag just nu bara är så sjukt trött på alla i denn värld. Skrev in fuckyou.blogg.se i adressfältet och hittade detta. Nu är jag prenumerant ska du veta. Som femtonårig tjej som går i en klass med 23 tjejer(de flesta av dem idioter som fortfarande verkar gå i sjuan) är det inte lätt att ta sig genom dagen. Men detta är ljuset i den oändliga tunneln! Någon man kan hålla med! Du är guldvärd ska du veta! Love me or hate me i don't care!

2009-01-12 @ 20:10:15
URL: http://josephinejp.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ju så jävla underbar !!!

2009-05-10 @ 12:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0