Neger i garderoben

Okej klockan tre i natt kom babbis min brors kompis och väcker oss och frågar om vi vet vart kimmen är och de visste vi inte   så då går han...
men sen klockan 6 i morse vaknar min farshan av att han tror att katten river garderobben så kommer in för att slänga ut atten men han hittar inte katten där inne utan han hittar en neger vid namn babbis.
babbis: kollar på farshan och säger jag har hittat en data.
Farshan: Va fan gör du här?
Babbis: Jag chattar
Farshan: har du inget eget jävla 
Babbis: jag väntar på kimmen
Farshan: gå hem med dig för fan

Haja vilken chock att tro att man ska hitta en katt eller nåt i garderoben men där sitter en neger!!!
undrar fortfarande varför i helvete han gick in där och satte sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaahhaha jag döööör

2009-08-20 @ 11:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0