Lördag...

Lördag morgon trött som fan telefonen har ringt hela morgonen och de är nån dum fan med dålt numer som ringt så kan jag inte ens ringa upp knarkarn jävligt irriterande.... 
Har sjuk ont i huvet!
Varför ringer man ens med hemligt numer jag får ju ändå vet vem de är när jag svarar aldrig ricktigt fattat de där... 
vad är personen rädd för att jag ska ta hans numer och sprida de över världen eller vad???
jävligt korkade mäniskor som ringer med dålt numer!!!
Oj såg nu att de inte alls va lördag morgon utan de vad fan mitt på dan klockan är fan tre men för mig är de morgon jag har inte ens klivit ur sängen enu så...
men nu kan ni dra åt helvete för nu ska jag gå och käka frukost!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0