Nordeas internet bank och deras kund service

I går tänkte jag gå in på nordeas internet bank och betala lite räkningar men kom inte in försöke en jävla massa ggr men kom bara inte in så min första tanke va jag kastar den här jävla dosan i väggen tänk och gjort så i dag gick jag och hämta en ny på deras jävla kontor men kom fortfarande inte in så jag ringer deras kund service...
Väntar en halv timme och när nån svarar så är de nån jävla skåning som jag inte hör vad fan han säger (JAG HATAR DIALEKTER!!!!)men när ja väll har fattat va han heter och jag har förklarat mitt problem så frågar den där jävla idioten om jag inte har skrivit fel kod eller person numer 
jag får frispel och frågar om jag verkar vara helt jävla dum i huvet,
Han säger nej själv klart inte,
jag svarar hur fan kan du då fråga om jag har slagit in fel kod 23 ggr så dum kan inte ens du va så då lär fan inte jag vara de...
och då börjar idioten babla på om massa jävla chip och kretsar och gud vet inte vad fan han snackar om så vart tvugen och fråga om jag verkar vara nån jävla nörd utan något som helst liv och pga det har jag lärt mig om nordeas internet dosas krets kort och allt va fan han snackar om?
och då svarar den där dumma jävel att man måste inte va nörd för att kunna sånt utan de är faktist ricktigt intresant.
då palla jag varken höra på han äckliga jävla dialekt eller han nörd snack om hur intresanta kretsar är så bad han dra åt helvete och la på luren...
men nu har jag ett problem nu måste jag betala mina räkningar på ett bank kontor och har aldrig gjort de förut nån som vet hur man gör??
Nej nu kan ni dra åt helvete för nu ska jag dricka jul must 

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså jag äslskatr att du särsker!!!!!!!!!!!!!!!riv

2008-11-29 @ 02:14:34
Postat av: Liquid

Skåningar dumförklaras. I min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0