Bläää

Sjukt trött, sjukt irriterad, sjuk jävla äckligt väder har de varit hela dagen!!!!
Hatar de här jävla vädret de regnar och skit blir fan galen!!!
Funderar på att klappa till nån jävel...
är för trött för att ens orka gå och ta en bira och då e jag fan jag jävligt trött...
och inte nog med de mitt jävla visa korts magnets remsa och chip verkar ha fuckat ur så kan
inte ens köpa snus!'
Och knarkar kärringen i kassan fatta inte hur man gjorde de där manuellt så jag fick inget snus
hur fan kan man jobba i en butik och inte veta hur fan grejerna funkar då ska man få huvudet in sparkat!!!!!!
Fan finns de nåt värre än folk som inte kan sitt jobb?
Fan börja jobba som städare i stället om de är för svårt de ni gör nu eller ställ er på donken och stek burgare
eller nått!!!
Ska fan börja spotta alla som inte kan sitt jävla jobb i ansiktet!
Dra åt helvete

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAHAHA! maniaaaac

2009-09-25 @ 19:45:41
Postat av: daniel

ey mannen chilla, palla dampa jao?

tror du nån bryr sig om ditt patetiska jidder jao?

2009-10-21 @ 12:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0