Idioter

Jag hade sönder en busshållsplats här för inte länge sen när jag var förbannad och självklart har nån bög jävel filmat mig och skickar in film fan till polisen, så nu är jag dömd till beteende terapi, en idiot ska lära mig att tänka på alla konsekvenser inte jag gör nått och den idioten har nu tvingat mig att jag ska börja skriva dag bok som jag ska ge han en gång i veckan men jag lyckades övertala han att jag skulle få skriva i den här bög bloggen i stället för då kan han gå in här och läsa istället om nu han ens är läs kunnig vilket jag har svårt och tro för han verkar helt efterbliven tar han en kvart att säga tre ord och som om de inte va nog så flåsar han som om han hade sprungit maraton fast han bara sitter i sin jävla stål de är nått allvarligt jävla fel på den den människan och han ska jag bli tvungen att träffa en gång i veckan i sex månader!!!!!!!
kommer sluta med att jag kastar han genom fönstret men men de är deras problem!
Dra åt helvete

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver faktiskr riktigt roligt och på ett nytt sätt. Your own!! creds

2009-08-20 @ 10:50:21
Postat av: frida

haha, livet är ju roligt. o grattis johan till en ny bästa vän. riktigt lycklig för din skull. ( o tack gode gud att jag är på andra sidan jorden, annars hade du väl dödat mig nu , haha, =))

2009-08-24 @ 02:25:05
Postat av: Anonym

Så Gåre När Man Själv Är Dum I Huvudet!!!



Puss Din Hora!

2009-11-28 @ 10:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0