Sonnyericssons x1 suport

Jag hatar sonnyericssons x1 support, de är en speciel support för alla som har telefonen xperia x1.
Jag ringer ditt och säger att min telefon är dum i huvet och förklarar problemet och frågar vad jag kan göra åt de,
han ber mig att upptatera programvaran i telefonen och se om de blir bätre och höra av mig om de inte blivit bätre kanon tänkte jag försöka gången nån som jobbar på en support har nåt i huvet...
uppdaterar programvaran i telefonen men ingen skillnad så ringer upp får snacka med samma dårre och säger att de ine hjälpte och då ber han mig lämna in telefonen okej täkte jag men fråga hur lång tid de skulle ta innan jag fick tillbaka den och idioten jäveln svarar 2-5 månader jag får frispel och börjar skrika att han måste va dum i huvet och frågar om de är samhall arberare på deras jävla verkstad eller vad fan handlar de om jag kan fan bygga ett helt hus på den tiden så hur fan kan de ta ett gäng dårar den tiden att felsöka en telefon hitta felet och sen fixa de?
men de kunde inte idioten svara på och då tröttna jag och kasta på luren...
JAG HATAR SONNYERICSSON X1 SUPPORT JAG HATAR DOM SOM JOBBAR PÅ DERAS VERKSTAD JAG HATAR HELA JÄVLA SONNYERICSSON!!!!!!!!
men nu kan ni dra åt helvete 

Kommentarer
Postat av: J

gillar namnet pâ bloggen (sâ jag hittade den, slog "www.fuckyou.blogg.se och hoppades det skulle finnas) o alla "dra ât helvete"

svârt livet kan va' ibland

2009-02-07 @ 22:57:40
URL: http://snuttiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0