Börjar bli irriterande

Jag kan inte sova är trött som en mother fucker men kan inte sova ligger bara och vrider och vänder på mig förstår inte va problemet e har vart så här i närmare två veckor nu fan går runt som en jävla zombie en brutalt irriterad och arg zombie...
visst för att vara trött de kan ja ta men problemet är just de att jag blir så irriterad när jag är extremt trött vill bara slå in skallen på folk för att dom säger en sak fel eller likande och visst jag är normalt sett jävligt hatisk och så men nu är de sjukligt jag hatar hela jävla världen och jag vill se skiten brinna...
men nu har jag tagit en sömn tablet som den goda doktorn skrev ut åt mig i går så nu kan ni drå åt helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0