Mäniskor och bloggar

Jag läser i princip aldrig bloggar känns helt menigenslöst att sita och läsa om nåns jävla liv som jag inte känner och inte kunde bry mig mindre i men iaf de händer att jag gör de och kommit på en sak som stör mig som fan allde dessa 13-17 åriga tjejerna som alla är livsfilosofer och skriva de djupa menginsfulla inlägg eller dom ska verka djupa och meningsfulla fast dom i sjäva verket är helt menginslösa dom har ångest djupa depritioner va fan är grejen med de där?
hur fan kan man ha ångest vid 15 års ålder de va ju guld åldern man kunde supa skallen av sig och knulla runt hur mycket man ville utan att nån bryde sig för man va ju fortfarande liten va ju kanon :D
och vilken jävla 14 åring är filosof de är ju helt sjuk är dom mobbade eller vad är de som ger dom tiden att fundera över alla desa saker och varför funderar man ens över de? dom är 14 år helvete ni ska inte fundera över ett skit lev istället för att fundera över livet de är helt jävla sjuk specielt efter som dom spekulerar i så mycket och dom har till 90% fel och va fan är de ingen som säger till dom att lilla gumman nu är du helt ute och cyklar?
Helt sjuk är de men men nu kan ni dra åt helvete för nu ska jag käka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0