Hemma hos mamma

Mamma fyller år så är här för att käka och säga grattis och allt man gör.
Halva min jävla släkt är här och hennes polare och jag HATAR MIN SLÄK hennes polare är inskränkta idioter som inte gör annat än att klaga på mina gaddningar sitter och förklarar att jag aldrig kommr få ett normalt jobb och blablabla håller på att få fri spel kommer döda nån snart fucking jävla idioter och den där jävla släkten är inte bättre även dom är hjärn döda jävla idioter som ska låssas va så jävla lärda och kunniga i allt och inget och de roliga med de hela är att dom e hjärn döda idioter som knappt klarar av att få på sig skorn...
PSYKBRYTT
men nu kan ni dra åt helvete


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0