Nåt jag verkligen hatar!!

Okej satt på tåget i dag och hamnade brevid två tjejer,
Den ena tjejen va normalt bygg den andra va de inte hon va inte nån kanon tjockis men man kan inte säga att hon va small heller.
batterierna på min mp3 dör så självklart börja jag höra va dom två prata om,
Hela samtals ämnet handla i princip i att den tjocka tjejen satt och klaga på att hon va tjock och berätta att hon har tränat jätte hårt nu i två veckor och bara ätit ett litet mål mat om dagen osv men efter som de inte givet resultat så hade hon typ slutat?
De jag verkligen hatar är steg ett de faktum att hon klagar på hur hon såg ut jag menar hur fan kan du klaga de är du själv som har skapat de, från de att du va 13 så är du lika medveten som alla andra va som är nyttigt och inte nyttigt okej 13 kanske är att ta i men åtminstånde 15 så de är ingen annans fel så skyll dig själv!!!
De faktum att man tränar i två veckor och sen ger upp för att de inte ger resultat?
what a fuck är du helt jävla hjärn död eller??
Hur fan tror du att de ska ge resultat?
Läste i nån B&K tidning att kroppen kan typ bränna 1 kg fett i månaden om man tränar på en bra nivå och äter rätt men de är väldigt inviduelt men de är på ett ungefär iaf...
och ja jag vet de finns dom som rasar sju kg på en vecka MEN de är inte fett de är vätska och skit som kroppen gör sig av med...
Att äta ett litet mål mat om dagen och sen enligt dig själv iaf träna sten hårt på de?
Är du dum i huvet eller??
din kropp behöver energi och om inte kroppen får de den behöver så börjar den lagra allt den får i sig vilket betyder att du kommer gå upp i vikt i stället för kroppen svälter inte sig själv....
Och jag hatar tjocka mäniskor som klagar över huvet taget för de är ingen annans fel att dom är där dom är de är dom själva som avgör vad dom stoppar i sig och inte...
sen visst de är säkert skit svår att gå ner i vikt inget snack om saken jag vet helt ärligt inte för jag har aldrigt vart i de behovet men jag menar de kan ju inte va så jävla mycket svårare för dom att ge sig ut i spåret eller in på gymmet än va de är för mig?
de är väll inte svårare för dom att skita i att trycka i sen en påse chips å pizza och skit än vad de är för mig?
Så sluta klaga så jävligt och gör nåt åt saken för helvete!!!!!!

Men nu kan ni dra åt helvete 

Kommentarer
Postat av: Kes

Du har många bra åsikter, men läs igenom din text innan du publicerar så kanske fler orkar läsa dina inlägg.

2009-03-31 @ 18:28:10
URL: http://edsvikenf.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dig johan

2009-04-29 @ 17:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0